Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Η μουσική απέκτησε νταβατζή.


atsarantos.blogspot

5 σχόλια:

Paul είπε...

Πρόσεχε μην σου ζητήσει η ΑΕΠΙ δικαιώματα για το τραγούδι του video...

Ανώνυμος είπε...

Μπορείτε να μας πείτε, αγαπητοί αρθρογράφοι, πως πιστεύετε ότι πρέπει να πληρώνεται ένας στιχουργός άπαξ; Με δεδομένο ότι αν κατασκευάσεις και πουλήσεις ένα τραπέζι το αποτιμας πχ 100 ευρώ, για να το πάρει ΕΝΑΣ άνθρωπος και να το πάει στο σπίτι του, πως πρέπει να αμοίβεται ο στιχουργός, του οποίου το έργο μπαίνει σε χιλιάδες σπίτια, μαγαζιά, ξενοδοχεία, συναυλίες και απ' αυτό βγάζουν κέρδος επιχειρηματίες, εταιρίες, διοργανωτες;

Ανώνυμος είπε...

Οι πελατες που πανε σε καθε καφετερια νομιζετε οτι ερχονται μονο για να πληρωσουν 3-3,50 ευρω το καφε, ο οποιος για σας κοστιζει περιπου 30, 40 σεντς?

Ανώνυμος είπε...

η ΑΕΠΙ το μόνο που καταφέρνει είναι να κλείνει επιχειρήσεις και να ζητά τα δεδουλευμένα των τίμιων βιοπαλαιστών που για να βγάλουν ένα κομμάτι ψωμί εκμηδενίζουν το εγώ τους και ξεχνούν τι πάει να πει κοσμική ζωή

Ximena Jimena είπε...

Γεια σε όλους, σήμερα είναι μια παραγωγική μέρα. Δουλεύω για τα έργα μου που πρέπει να γίνουν την επόμενη εβδομάδα και επίσης σχεδιάζω μια νέα στρατηγική για τους επιχειρηματικούς μου στόχους. Μιλάω για τον κ. Pedro, έναν υπάλληλο δανείου που βοήθησε στην έγκριση του δανείου μου για την έναρξη της επιχείρησής μου σε ποσοστό 3%, οπότε ελπίζω πραγματικά τις επόμενες εβδομάδες να μπορέσω να επανέλθω και να μην αφήσω τίποτα να με κρατήσει κάτω. Μισώ αυτά τα πάνω-κάτω πράγματα κάθε μέρα είναι διαφορετικά και απλά μισώ αυτό που νιώθω. Είμαι έτοιμος να γίνω εκείνο το άτομο που ήμουν πριν από περισσότερο από ένα χρόνο που είναι σε καλό δρόμο και ξέρει τι είναι σημαντικό, καλή υγεία και να πηγαίνω για τους στόχους μου. Απλώς διατηρώ την πίστη ότι θα επανέλθω σε καλό δρόμο και επίσης ανυπομονώ για τις πολλές αλλαγές που έρχονται στη ζωή μου τις επόμενες εβδομάδες. Κράτα με στις σκέψεις σου, όλη η θετική ενέργεια χρειάζεται πραγματικά.
για επιχειρηματικό δάνειο.προσωπικό δάνειο, δάνειο αυτοκινήτου, στεγαστικό δάνειο και άλλη οικονομική βοήθεια.
Επικοινωνήστε με τον κ. Pedro για δάνειο 2% στο pedroloanss@gmail.com.